Oslo här är jag nu

Oj att skriva med ett norsk tagentbord är svårare än vad jag trodde innan.
Men hur som helst, så nu har de diskussioner om deras verksamhetsplan 2009 och jag passar på att skriva lite.
Igår när vi kom hit så blev det socialt och sedan en jätte god middag :) Mums!!! Trevligt sällskap gjorde att man inte kom i säng så tidigt men men som sagt synd att bryta upp för ngt som är trevligt tycker jag! :)
Det är intressant att se hur andra kulturer fungerar men mest roligt är det alla man lär känna! Det påminner mig lite om sommaren jag var i Strömstad!! Många fina vänner från Norge man fick då!

Det jag kommer ta med från de dessa dagar är just engamanget man har. Glödjen att vilja förändra! Viljan att vara aktiv och en känsla att ha skoj! Men oxå andra saker jag kommer ta med mig att vi är så nära vandra och viktigt att vi oxå lär av varandra! Både inom UH och HLFU men även som individer!

Nu ska jag fota vidare och vem vet kanske man flyttar till Oslo det är en väldigt mysig stad som jag tycker om och många goa människor.

Kram på er och hoppas ni har en trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback