Så typiskt mig

ja nu är man hemma igen. Känns skönt ... tittar på play hockey och Mora kommer inte nå kvalserien iår! Det enda som är tråkigt är att det inte blir det härliga derbyn mellan Leksand - Mora men ändå skönt att en av alla rivaler man slipper. Grattis till Almtuna som går vidare till play off 2 :)

Ja jag hade skrivit upp att jag skulle på studiecirkel ikväll i stan men då är det nästa onsdag tur för jag hade verkligen inte ork egentligen.... jaja. Så nu ska jag skriva allt

Umeå är en fin och mysig stad.... jag vill åka dit och shoppa hittade många härliga inredningsbutiker och många många presenter som man kan köpa till nära och kära...

Nu har jag gjort en till utmaning till mig själv den 3 juni! Ser verkligen framåt det!!! :) Lägger upp en plan vad som komma skall!

Kramar på er alla och hoppas ni får sova gott nu.,

Kommentarer
Postat av: Fröken Fransson

Hej vännen! hur är det med dig?!! hehe, nä nu är det inte långt kvar=)



Klart du måste komma en tur till Strömstad och hälsa på alla i sommar!!



Hoppas allt är bra i Dalarna=)

Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback