Stockholm och så lite annat oxå.

DÅ var man så där kass igen på att uppdatera.
Men det händer mycket runt omkring så när jag väl ska sätta mig att skriva så rasar man ju ihop eller får skriv kramp.
I helgen var jag på Vendelas 1 års kalas. Gullungen själv måste jag säga, å leksands tröjan hon fick av mig och M passade hon mycket mycket bra i! Riktigt trevligt var det och framför allt var det mysigt att träffa alla igen. Tyvärr är det inte lika ofta som man skulle vilja.

Söndagen umgicks man å njöt att vara i sthlm. Önskar bara det var lite varmare så man hade kunnat gått runt på söder kom på det den dagen man själv flyttar ner på söder vore det ju inte helt fel att bo på söder! SÅ himla vackert, alla vackra gator och torg.
Imåndags var det dags för första mötet med Se mig projktet som URIX håller. Det var givande, men jag håller med det kändes som en panel som jag, Jenny från SDU och Fredrik från unga synskadade blev utrfrågade om tillgänglighet. Men det var ett trevligt första möte. Annars så var det lugnt.

Skulle ha sett partiledardebatten idag men jag kollade på mästarna mästare och där Per Elofsson vann och jag tycker han är verkligen en värdig vinnare. Riktigt skoj att se han och Malin Boström kämpa om segern. Norrland segrar som vanligt :) haha. Kul man känner sig som en bor i norrland dock bor man ju enbart i mellersta norrland.

SÅ har man ju funderat på hur det blir i framtiden. Söker jobb, söker jobb, söker jobb. Hoppet väcktes igen då jag satt och kollade om Södertörns universitet då de har en utbildning jag skulle verkligen passa bra för att gå! Men då är det där med min engelska. Ska försöka ge mig på den nu igen och den här gången ska jag verkligen fixa det!

Imorgon blir det att vara i stan hela dagen träff på Antenn, sedan träning, fota och ringa samtal. Sedan se kvalseriehockey här hemma AIK - LIF!! Det blir spännande och om jag blir för nervös får jag väl koppla om och se ngt annat. Har redan ont i magen för hockeyn i morgon. Ja.. torsdag ska jag till sundsvall och fredag åker jag till Oslo. Skönt avbräck att tänka på ngt annat och utforska OSLO. Det blir mysigt, kameran är laddad och kort ska tas. Kanske hinner jag skriva en ledare och en artikel när jag är iväg oxå det vore ju drömen att få det klart!

Måste tipsa er om Emmas blogg hon skriver mycket klokt! Impad att hon har en sån enerig när hon skriver.
Å jag ska ta åt mig kritiken att uppdatera oftare och framför allt mer intressant kanske?!

Det jag egentligen skulle skriva om var när solen lyste idag så kändes våren inte allt för långt borta och det ska verkligen bli helt underbart när våren kommer... längtar......

Tack för feebacken jag har fått jag lovar att jag ska ta åt mig och ändra på det som är fel för få jag inte veta vad jag gör för fel kan jag inget göra åt det heller så är det ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback