Tisdag hela långa dagen....

Igår måndag var jag hemma hela dagen vilade upp mig - det snöade jag skulle ut och gå men det värkte verkligen ner. Fick lite mail skrivna och lite telefonsamtal att ringa!
Nu sitter jag i stan och väntar på M vi ska hem till hans moster och fika :) tidigare idag har jag tränat gick helt okej. Är snart 3 månader kvar å det känns spännande att lyckas genom sina drömmar och mål.

Helgen i Oslo har verkligen satt gång mina tankar och mina funderingar om livet, framtiden och andra saker!
Underbara människor man träffade som jag hoppas jag kommer hålla kontakten med. En vänskap som börjar blomma :) så trevligt...

söker jobb, skriver ansökan och så söker mera jobb... hoppas på napp nu. vill få rutiner!

Kommentarer
Postat av: Johanna S

Jag håller tummarna <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback