Ännu en dag till handlingarna.

Egentligen alldeles för trött för att skriva blogg, skulle gått och lagt mig för länge sedan men blev kvar i alla fall här.
Fick änteligen tag i AF idag säger bara suck. Det känns lite som tillbaka på ruta ett men imorgon ska jag ta tag i det hela och ringa runt hoppet är det sista som överger människan och jag är ju ett steg närmare min dröm!!! Ge inte upp. Men ibland funderar jag på varför inte kommunkationen inte fungerar men men.....

Var på ett trevligt mötet idag vid 9 tiden. Kändes som en ny start det kan ju bara bli bättre och det blir det. Det vore en utmaning jag är lite små sugen på att framföra mina ideer :) Så det är väl bara att skriva mailet och kanske kommer min idéer ner som en verklighet någonstans måste man ju börja.
sedan fick jag ut och leka med Tainas söta vove. Blev kvar där en bra stund men det är alltid alltid lika trevligt.

Håller alla tummar jag kan för ett samtal onsdag eller torsdag :)

nu ska jag då försöka sova!

ingen som har ångrat sig och vill köpa en volvo v40?! Då skulle jag bli ännu lyckligare!

imorgon blir det att jaga personer med blåslampa! hehe det är ju bäst på så varför inte.

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback