Är det förkylning eller är det allergi

Först skulle jag in till stan idag och vara social men kom inte upp min hals och min kropp
sa ifrån. Känner igen allt som kroppen sa så jag somnade om och tänkte bara om jag sover går det över. Men det gjorde det inte. Ett tag så sa rösten helt ifrån och jag väste fram. Känns som någon bara trycker ner en fil och filar bort allt i halsen. Gör ont som f*n men jag tror det är mer allergi än det är förkylning. Det är bara att vänta och se.
Det är fel tillfälle att vara sjuk. Har massor framför mig att göra som vara på skolbesök, träffa underbara personer som man driver valkampanj med. Men det blir inte bättre utan jag får väl göra lite mindre saker och bli frisk istället.

Fick i alla fall två stora grejer som har legat på mig i veckor att bli helt klart med vilket kändes som en jätte bra början. Kände att jag ska försöka göra saker klart i alla fall.
Nu har jag lite andra projekt. Till och börja med fundera ut om erbjudandet jag fick i lördags om jag ska säga ja! Sedan skriva CV till två jobb i alla fall.
Imorgon blir det stan och träffa Emma och få lite energi. Försöka få tag i hörcentralen och få en tid som fixar min inställning på hörapparaten. Så ska jag ringa till en av pratikplatserna också och höra om det fortfarande är en möjlighet. Jag hoppas verkligen rösten håller till det.

Annars till helgen är det aktivit kampanj arbete ser verkligen framemot det. Till alla er glöm inte att rö(s)ta det börjar på onsdag att förtidsrösta.

Inte långt kvar till två studentfirande, midsommar, almedalen, födelsedag, jobb, vårgårda, ännu mer jobb å så ev kongress. Sommaren lär ju flyga iväg.

saknar er!

ha en bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback