Arlanda andra gången denna vecka.

Just nu vill jag bara hem till en säng och sova.
Arlanda andra gången på en vecka.  I torsdags var jag här... men jag återkommer med den infon senare i inlägget :)
I måndags kväll drog jag med två fartglada killar som är oxå handelsmedlemmar till Bräcke (en hålla) förlåt men det är verkligen en hålla i Jämtland. Vi åkte i måndags för att slippa åka så himla tidigt på tisdag morgon. Trevligt ressällskap och trevliga dikussioner var det under måndags kväll, tisdagen och onsdagen. Det som var ännu trevligare var när vi satt i bubbelpoolen (dock var den kall) och pratade och umgicks bara....
Bra kurs och roliga samt trevliga handledare ser redan framemot nästa steg utbildning :)

Torsdag var som sagt jag i sthlm och delade ut flyers på teckenspårketsdag utanför riksdagen! Gick jätte bra och jag lyckades charma till mig lite information :) Sällskapet som man hade underdagen med Julia och Helen kunde man då inte bråka över. Å det var tur att H hittade sina skor :) Dagen var lång och när jag kom hem slocknade jag nästan bums.

Fredagen dags för jobb på parken. Jag är imponerad över att allt gick så smidigt... dagen kändes inte så lång ... men den var lång :) hehe Tack för alla komplingmanger! :)
Kan då inte begripa varför man inte tänker efter förre men det är ju jag det.
Efter passet hjälpte jag Carina att städa bort ett av hennes jobb så hon skulle slippa det ihelgen. Vi hade kul när vi gick där och små pratade jobbet i sig var väl så där men sällskapet var ju desso bättre.

Å så igår var det dags för Pub kväll i Gideå. Med M och Ö i köket är det svårt att misslyckas. Jag blev väldigt besviken på en person som inte kunde sköta sig igår. Det kändes verkligen så FEL! Kvällen var annars toppen. De var nöjda över vårat jobb och det var ju kul att höra. Så fixade man till så allt löste sig till slut men men... B sköte sig bäst i baren till mig vi är då ett oslagbar tema. Du har dolda talanger...som jag inte kände till.
Funderar på att säga JA fast är det jag vill?? Måste tänka en sväng till men det är ju något.

Så idag styrde bilen till Umeå, därifrån ett flyg som var 1 h försenad för det var strul med incheckningen. Men mötet jag skulle på var inför Almedalen på gotland. Ska bli kul att åka dit igen. Ser verkligen framemot att åka dit och vara social och träffa underbara människor :)

Nu är jag less och trött vill sova..
Till veckan får man förtidsrösta till EP valet det börjar den 20 maj! Glöm inte att rö(s)ta! :)
Blir att vara på örnexpo till helgen ska bli skoj.

Tack för ni finns <3

Här kommer Piff och Puff å tur vi får dela boende på Gotland hur annars hade det gått :) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback