Besök som patient på akuten

Vaknade med ryck vid 10 bussen går 10,15
in och skulle träffa Emma. Träffade M och hans kollega när de putsade fönster och sedan gick allt snett.
Jag flög utanför M s arbetsplats och stuckade till foten som gjorde jag ramlade och gjorde illa händerna. Värst är det höger tumme! Så istället för Lunch med Emma på stan till aktuen och undersöka tummen. Troligtvis en stukning och lite omplåstring. Sedan en underbar e.m med Emma. TACK vännen att du finns!
Var på möte med Emma om den 3 juni debatten på gymnasieskolorna. Blir lite irreterad på när man diskuterar om ålder. Men det är ju min åsikter och mina funderingar. Tur i oturen att Emma har även fixat det redan så... TACK!

Imorgon börjar förtidsröstningen! Se till att använda din röst att rösta, det gör skillnad mellan ett blått europa och ett rött europa. För mig är valet självklart. För mig är det inte konstigt vad jag ska rösta på. Men om någon är osäker så ställ gärna frågan här på bloggen eller maila mig så ska jag se till att du får svar på frågan!!!!

Imorgon blir det valkampanj på örnexpo ska bli jätte kul måste ladda med allergi tabletter bara, fredag träffa förbundet och kampanj igen, lördag örnexpo. Måndag blir det Kramfors då är det valkampanj..... det märks att det närmar sig men det är även spännande!!!

Hade önskat att jag hade varit på två ställen denna helg. Vill till dalarna men lär ju bli kvar här. Dalarna/Rälta blir det först den 4 juni!

önskar er alla en god natt!

Kommentarer
Postat av: Leif L

Jag har också rätt bra koll på vad jag ska rösta. Inte helt hundra på vem jag ska kryssa än dock. Men de som frågar dig, ger du bara röda tips till folk eller är det även andra partier/block? ;-)

2009-05-22 @ 00:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback