Onsdag

Så var den här dagen snart till enda. Känns ju lite speciellt att nu är det inte många dagar kvar innan det är valdagen men oxå innan jag beger mig en vända till Dalarna. Nedräkningen är i fullgång.
Har gjort undan lite saker idag men mer har jag ju att göra undan... men sakta men säkert är det bit för bit som strycks. Skönt!

Idag åkte jag med bussen sent in till stan. Träffade Maria och Emma och såg film. Trevligt.
Nu har jag även hunnit med och skrivit mail sitter å väntar på Micke som spolar ett garage. Han jobbar å sliter för tre personer just nu. Ser framemot våran semester som bara sjutton. Men det är ett tag dit. Nu framöver blir det först att försöka jobba själv, sedan midsommar, almedalen :) Piff och Puff i almedalen.... :)

Imorgon är det träning som står på schemat och hörcentralen. Sedan sätta upp lite valaffischer, ringa nga samtal.
Fredag vet jag inte hur jag ska få ihop min dag men kl. 19 åker jag iväg över helgen ..... å kommer hem på söndag.

Nu tar mitt batteri på datorn slut och jag ska sluta skriva mail och blogg för ikväll. Det jag har kvar är att boka tåget till dalarna på torsdag och sedan försöka hinna med svara på två mail till...

nattinatti

Glöm inte era mammor på söndag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback