Igår är igår och idag är idag

Blir full i skratt att jag bara kan säga som jag sa till en person som ringde mig. "ja igår är igår och idag är idag" ärligt talat vet jag inte vad jag fick det ifrån och visst det är sant men helt plötsligt.
Imorse var det ingen rolig morgon. Försov mig och så skulle jag komma ihåg allt men höll på att glömma biljetterna eller rättare sagt jag glömde biljetterna så vi fick vända men det var ju tur att det var där och inte när vi åker från stan jag kommer på det. Men tur det tråkiga som händer under morgonen blev bättre efter en stund på "jobbet"
Igår var jag med dem upp på studiebesök på posten i Umeå jätte intressant och lärorikt studiebesök! Tack för det!
Så mycket känslor och tankar som snurrar runt - att bara går runt. Åker om ett tag till dalarna och imorgon sthlm.
För någon dag sedan fick jag svaret från högskoleprovet, reslutat var okej men klart jag hade velat haft högre.
Ska göra det sista innan jag drar för idag.
"OM du bara visste saker så skulle du inte fundera så mycket"
//Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback