Måndag - finns något som slukar min energi än att vara hemma och inte göra något!

Jag e lycklig - jag e glad - jag hoppar på små moln. Citat från mig själv när jag flyttade upp till Härnösand för snart 3 och halv år sedan! Å den dagen glömmer jag aldrig då jag tog min gula ford och styrde upp mot något jag inte riktigt vad som skulle hända. Å tanken som var jag skulle jobba här ett tag sedan skulle jag hem till trygga Leksand dit jag visste vad jag fick. Nej, men i stället flyttade jag 10,5 mil åt andra hållet till en stad som egentligen har mer att erbjuda en vad som vissas just då! Så nu har jag mer eller mindre bott här i Örnsköldsvik i två år och ärligt talat jag trivs bra men saknar det som jag inte har här är min familj å barndomsvänner men men...
Nu sitter jag och försöker få tag i personer som jag kan interjuva men ingen vill svara just nu men jag försöker vidare - jag trivs jag stormtrivs åter igen ETT stort TACK!!!
Krya på dig! Hoppas du blir frisk snart! **KRAM**
Förresten så tack för besöket igår, tyvärr har man inte lika ofta "oväntat" besök sedan vi flyttade till Gideå. Fast just denna person har vi som tur hos oss då och då :) TACK (du vet vem du är **HIHI**)
Men vi håller på att kolla runt om vi hittar ngt närmare i stan. Tycker dock det är tråkigt att man inte kan hälsa på lika ofta när man bor men det är väl så känslan att vi ändå istan kan ni hälsa på oss. Sedan borde vissa personer fundera på vad man håller på med. Men det har jag tyckt under en längre tid att personen inte borde tänka efter innan man gör något/säger något för just nu börjar mitt tålamod tryta. Vilket kan bli så ibland när vissa gör så! Kommer du å hälsar på oftare om vi bor i stan då är du ju bara patetiskt och inte inser vad du gör. Den dagen du inser hoppas jag att du ångrar dig men då är det tyvärr alldeles för sent!
Igår skulle man då göra så mycket men blev så lite gjort - energin fanns inte där för fem öre tyvärr. Har desto mer att göra idag när man kommer hem.
ha en fortsatt bra dag.
KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback