Nu är det fredags mys

Sitter och verkligen nynnar på OLWs reklamen. Hemska tanke.
Idag var jag på ett möte som kan bli väldigt ljust ut för min framtid. Jag kan inte säga mer förrän det är klart.
Men det känns kanon. Annars känner jag mig ganska seg idag. Ska jobba idag och imorgon på Folkets park. Årets första julbord. Man lär ju känna julmat uppe i näsan innan detta är klart, vilket är en konstig känsla. Men men jag ska gå dit och le med hela ansiktet och sjunga och var glad (och hoppas vi lyssnar på julmusik) Det skulle vara så trevligt.
Skulle egentligen till sthlm i helgen på ungdomsrådet men jobbar i stället för att det är så man måste ha pengar och är rädd om det jobb man har. Svårt när man har saker den sista i varje månad är oftast då man har jobb (å folk i allmänhet har pengar) men nästa möte hoppas jag det funkar att jag kan vara med på ...
Igår fick vi adventsstädat fast det är ju inte som man är van vid när man bodde själv eller hemma man gick och pyssla på. Nej det gick undan och det var stressigt. Så nästa år ska måste man ta det mer inse, man behöver inte stressa man hinner ändå!
Tänker så himla mycket just nu.... tankar går runt runt runt i skallen och jag vet det kommer bli bra kanske inte nu men snart då allt återigen faller på plats! :)
nu ska jag fixa det sista och om en timme ska jag gå för dagen!!! :-p
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback