Tack för den presenten!

Tacka för att den presenten. Idag går Leksands match på tv8. Så jag får se hockey ikväll igen ett lag man själv hejar på helt nice. Har fått massor av saker gjorda. Så två saker till att göra. Funderar på vad jag hinner innan jag drar hem.
Gårdagen var toppen - trotts Modo förlorade var M på ganska okej humör! Men för att inte ta sig till kvalet måste ju dock de börja vinna. Fast det vore ju inte helt fel att se Leksand - Modo i ett kval eller hur? Å ingen vore gladare än jag - får se mitt Leksand här i Örnsköldsvik. JIPPI!!! Nej men annars vore det ju trevligt Leksand gick upp å Modo var kvar i elitserien. Det visar sig i slutet av säsongen!
I helgen blir det att jobba imorgon och ska försöka träna, hinna skriva alla saker som har legat efter mig men jag ska vara klar i helgen hade jag tänkt. Nästa vecka är så fullproppad som en vecka kan vara så jag måste försöka hinna göra det jag SKA göra! :)
Ibland längtar man till Leksand, Rälta mest tror jag för det känns som man aldrig hinner vara hemma och träffa alla för man ska åka igen. Men snart så ska man vara hemma nga dagar fler å då ska jag passa på att träffa så många som jag bara kan... Opps fick en chock då jag insåg inte långt till jul.... hjälp vad detta året har gått fort. Man blir nästan lite mörkrädd!
Har massor av funderingar och tankar som jag måste försöka lösa... kanske har jag lösning på ett jätte stort problem!
Nu ska jag ge fortsätta med det jag höll på med... blev bara så glad över jag ska få se hockey :p
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback