Tisdag - fast det känns som måndag!

Helgen flött på men tror av vissa sviter jag har kvar.
Åkte till Dalarna på fredagen - umgicks lite med mormor innan sömnen hägrade.
Resan ner gick bra - hem tar vi senare.
Lördag morgon hämtade A och H i Insjön. Förväntasfulla satte vi oss i bilen och skrev in första anhalten Vallentuna.
Stannade till och fyndade i Avesta. En snyggare höst/vårjacka. I V-tuna träffade Leila (Amanda), moster, Linda och Robban. Trevligt var ju ett evigheter sedan man träffades. Var där ett tag - för att sedan åka vidare till LSUs årsmöte (åter kommer med en lång berättelse om det) var där en timme eller så! A var jätte duktig och charmade många av dem. Sedan var vi ut och åt å alla fyra somnade fortare än fortare.
Söndag - fick jag sällskap av både H och A till LSU årsmöte, de var jätte duktiga för det drog ut på tiden. Helt imponerande av deras tålamod. (jag blev dock inte invald) men H kommentar: "susanne det gör inget vi tycker om dig" han är söt han :) Sedan blev det att åka tunnelbanna till deras stora glädje. Träffade brorsan, M, mamma och hann äta lite innan teatern skulle börja.
Rasmus på luffen denna underbar teater! Var en toppen teater.
Glada och nöjda men trötta barn kom vi till Insjön för att vi senare skulle styra våran kos vidare mot Ö-vik.
Vi kom närmare 6 till örnsköldsvik och sov en stund på Ms jobb men min huvudvärk hade tyvärr fortfarande inte släppt så jag fick tyvärr ringa mig sjuk. Sov mer eller mindre hela dagen å ännu har den inte gett med sig.
Man ska vara rädd om dem man har, verkligen å tack min älskade syskonbarn för i helgen! Vi hade stört kul. Nu har jag energi att göra klart det jag ska göra. Tyvärr hann jag inte med HRF men kände för verkligen priotera mina syskonbarn.
Förlåt om saker och ting dröjer men jag känner verkligen för detta var viktigt för både mig - och orken ska hålla i sig. Nu ska vi ta och fika här på jobbet för jag är där nu.
Simma lugnt!
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback