Hemma från Groningen, Nederländerna

Så har det gått jätte lång tag sedan jag skrev. Tiden har bara rusat iväg. Vart tar den vägen. Redan nu i april. vill ha vår men inte så snabbt så man inte hinner njuta.
Förra onsdagen åkte jag till Holland på IFOHYHP, A.G.M deras årsmöte. Riktigt riktigt skoj. Visst var det skoj när jag var iväg förra gången men nu var det mycket roligare och jag kunde mitt i allt slappna av och känna jag det var kul. Fick chansen att lära känna ännu mer underbara människor. Vissa är ju så himla goa. Å kära granländer Norge och Finland är ju speciellt. Å tack M för att vi umgicks så mycket. (skriver nu på svenska) men jag vet du förstår mer än du säger :) Bilder kommer därifrån :) Vad gjorde vi?
I torsdags gick och strossa runt och kollade läget och lärde känna folk (Rasmus och jag tycker det är både litet landet - som ett legoland i miniatyr) PÅ kvällen åt vi en middag på vandrahemmet/hostell och sedan blev det sent efter länge pratat och umgåtts. Fredag startades med en promenad i regnvädret och föreläsning av olika slag med blandad reslutat. Vissa hade jag hellre hoppat att vi hade haft. Hade hellre sett att någon hade pratat om som hade givit mer än vad det gjorde men var samtidigt bra att "lyssna på" På kvällen hade vi presentation av vårat land. Sverige hade denna gång med sig, falukorv, Leksandsbröd, matejsill, pepparkakor och en svensk flagga. :) Tänker lägga ut en bild på det ... å vem om inte jag hade kommit på iden om Leksands bröd :P
Kvällen blev utgång på härliga gänget för det var verklgien så kul att umgås. När ABBA låten spelades på discot tror jag inte DJ fattade vi var från Sverige (jag och Rasmus) så vi dansade med flaggan och verkligen visade här var vi. Fick ju flera med på tåget så att säga .... :) Härlig utgång. Lördagen var seg och lång .... sighetseeingen var väl så där. Hade ju hellre gjort ngt annat. Var ut och dansade på kvällen dock var det trångt och vissade fattar tydligen inte vad ett NEJ är. Söndagen var själva mötet och det med europeisk synvinkel flött på. Jag tyckte det var helt otroligt att en fråga tog 1 h att diskutera som ändå ingen stod bakom sedan. Men men... sedan på kvällen var det farväl party - tack för ni finns kommer att sakna er. Å jag hoppas verkligen Noora du gör som du sa i sommar :) Måndagen åkte vi till Amsterdam var så säker jag kommer tillbaka såg inte så mycket. Funderar på att ta och fråga syster att åka dit på en weeken hon och jag.

Under helgen har man haft tid att fundera och har tagit beslut. Känns skönt och nu kommer det hända saker. Jag vet det.

Här hemma igår så var det inte så mycket som hände skrev lite... annars så blev det väldigt mycket att ta det lugnt för jag fick ju sova på arlanda mellan måndag - tisdag för att flyga hemigår.
Idag känner jag mig jätte nöjd då jag fick massor av saker gjorda.

Om du inte tror det (jag vet att du vet vem jag menar) så saknar jag dig. OM du inte har förstått det så saknar jag verkligen dig mer än du tror. Snälla förstå.

nu ska jag försöka sova... laddar upp lite bilder :P

kramisar till mina underbara vänner från hela världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback