Haha jag borde gått och sovit....

men jösses vilken hockey det var. Jag var jätte trött men nu säger jag bara jag ångrar ingenting. Vilken match!!!! Oavsett vem som vinner men vilken match.

Idag (igår) har jag nämligen jobbat på parken. Trevligt trevligt. Annars blev det mest att ta det lugnt.

Saknar dig - saknar dina sms, dina frågor... de förgyller min dag mer än vad du tror. Vad som än händer är jag jätte glad att vi är vänner. Du betyder.

Tack älskade familj. Vet inte hur många ggr jag ska skriva det blir aldrig för mycket. Tack älskade familj. Tack för smset syster. Jag är lycklig lottad.

Jag har nu ikväll läst bloggar - att ut och resa och drömma mig bort. Har jag givit upp det jag har drömt om? Jag vill iväg prova vingar jag vill verkligen känna det nya. Ett steg närmare blir det på måndag vem vet vad det händer sedan det får framtiden visa.

2010 har bara börjat..... dags att ta steget vidare.

nu ska jag se på avgörand mellan USA och Kanada.

Många KRAMAR till er och ska drömma mig BORT sedan när jag väl går och lägger mig :) *hihi*

Kommentarer
Postat av: Victoria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback