Måndag

Måndag och jag har börjat på praktiken idag :) det känns jätte bra. Idag har jag jobbat på bra och känner det är en bit på väg har jag kommit å det känns ju ännu bättre det! :)

Två av mina absolut viktigaste samtal jag har ringt i mitt liv har jag ringt idag - ett steg närmare till lösning - vägen är lång men varje steg är värt att ta om det löser sig! ♥ Det känns bra att jag har tagit det.

Imorgon börjar min dag på Husums vårdcentral med att ta blodtryck sedan blir det full fart hela dagen och hoppas det blir Umeå för att se Björklöven - Leksand. Det skulle verkligen vara helt underbart att se hockey - Leksand framför allt.

Vissa tankar mall runt i skallen gång på gång.

Det känns tomt på något sätt. Det känns tomt och ihållit. Vänskap är som en blomma BÅDA måste ge en näring.

Längtar tills den 22 januari får träffa mina syskon. Behöver dem känner att det var bra länge sedan jag träffade dem.... tomt utan dem.

Ikväll blir det att se på familjen annorlunda sedan skriva protokollen klart och fixa lite andra saker som måste göra. Funderar på att slippa på en sak som ligger i min skalle och snurrar runt runt runt.

Ja mina vänner snart ska jag bege mig hemåt till Gideå - först ska jag handla.
Imorgon kväll blir det träning - lika blir det på onsdag.
Sthlm på onsdag och träffa Helen. Ska bli härligt och ses.

kramar

Kommentarer
Postat av: Lilla syster

Kämpa syster!!<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback