Svårt att sova i natt

låg och vände och vred mig - sov så där. Tankarna gick runt i huvudet. Jag kom liksom inte fram till ngt. Men det är väl så det gör. Men hur som helst är det tisdag idag. Helgen blev ganska intensiv trotts allt men var mycket mycket trevligt.

I fredags fick jag se Leksand - Malmö matchen på tven. Leksand vann :) skönt det å gjorde mig lite gladare emot tidigare på veckan så var vi till Umeå och såg Leksand förlora men nu var det en jätte bra match och de vann :)
På natten hjälpte jag till att städa Harrys men jag kände mig inte pigg för fem öre. Men jag var snäll och hjälpte till så min sovmorgon på lördagen var jätte skön ;)

Förra veckan började jag mitt nya liv. Mycket man ska tänka på men det går bra. Idag ska iväg och träna oxå och på måndag ska jag göra ngt jag har funderat i många många år på men det känns skönt att tag i det oxå. Det är ju ingen annan som tar tag i sakerna man måste ju göra det själv och det känns jätte bra när man har gjort det.

Åter till i helgen - lördagen tog jag det jätte lugnt och skönt låg och kolla på skidor på tv och så skrev lite på datorn. Har typ gjort ikapp allt jag skulle ha gjort för länge sedan ... bara ett par saker kvar. Känns jätte skönt särskilt nu när man har en flytt och tänka på. Å det känns så himla skönt att göra det :)
Vid fyra åkte till stan, blev avsläppt hos Johanna. Utgång och det är första gången jag går ut själv i Ö-vik sedan jag flyttat upp :) HUVUA det är skrämande att inte har blviit fler ggr har gått ut med sina underbara vänner. Jag, Johanna och Emma åt jätte gott på Harrys innan Johannas kusiner kom dit å vi gick till Lex. Där var vi resten av kvällen och hade jätte roligt och dansade, skrattade, pratade men framför allt hade jätte roligt. Kvällen var verkligen jätte lyckad och jag var på toppen humör under söndagen. :P

Å så igår var det dags för en ny vecka med nya utmaningar - gjorde klar min största utmaning jag har haft på som att skriva men var intressant och jag är helt okej med den. Medans jag gjorde det hann jag ha möte med Magnus om valet, fika med Anna (som höll mig sällskap när jag skrev), kvällen avslutades med att titta på familjen annorlunda på TV4.

Har funderat på mycket vad som gör vissa saker händer och andra saker inte händer. Men nu känns det riktigt bra för tillfället --> e bara jobbar vidare på det man har börjat på.
Ser framemot helgen ska träffa familjen - Sanna tar exmamen och vi ska fira hennes 30 årsdag som var för nga veckor sedan. Känner att jag verkligen behöver det :)

Funderar på nästa helg åka till dalarna det beror på om jag ska jobba eller inte men borde få veta det snart tycker jag.... vore trevligt att se lite hockey live i Leksand och umgås med syster med familj å träffa kompisar. Men som sagt jag bestämmer mig imorgon eller på torsdag borde få veta om jag ska jobba till dess ;)

nu ska jag gå och äta lunch och efter lunchen fortsätter jag med min artikel.... kanske skriver nga rader ikväll annars höres vi snart igen.

Många kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback