Dagen som började med snö och slutar med bad

Sitter i lägenheten och skriver - tagit en paus och dricker kaffe och skriver nu oxå blogg.
I veckan har det verkligen varit berg och dalbana. Upp som en sol ner som en pannkaka och nu tillbaka som en sol. I måndags var jag som 10 år igen och hade vunnit högsta vinsten. :P jag lyckades åka vattenruschbana. Kanske låter "töntigt" men med den erfarenheten jag har med vatten så känns det som en seger. Idag ska nya mål besegras.
Jag ska nu anmäla mig till vårruset i Umeå och springa där sedan blir det tjejmilen iår igen. Ska pressa tiden och visa mig själv att jag kan bli bättre än tidigare år. Det känns som en seger att tänka så.

Nu dricker jag upp kaffet och åka till badet mer skrivs senare.

I helgen blir det sthlm på styrelsemöte och utbildning.

kramar på er.

Kommentarer
Postat av: Emma

Men du får inte glömma midagen hos lilla mig

kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback