Sol och blå himmel

Är våren här? Så säger jag när jag vaknar med ett ryck och trodde klockan var mycket mer när jag vaknar. Tittar då på klockan 03.21 vad sjutton inte mer. Nästa gång jag vaknar lyser solen jätte fint ute och himmeln är verkligen oskyldig blå. Våren har börjat närma sig i alla fall. Vilket är jätte skönt.
I fredags jobbade man på parken. Var PRO som åt och dansade å sjöng allsång. Vissa är så gulliga och påminner verkligen om när morfar var aktiva PROare och var kassör i Leksand. Tyckte verkligen om att vara med och träffa alla och de hade så kul. Glömmer aldrig den hemliga kyrkoresan som gick till sågmyra och jag löste det på en gång då första frågan var 1. mitt ute i ingenstans på väg mot Falun. Var väl typ en av de få orter jag hade lagt på minnet så det var väl därför förstår jag. Men i alla fall det blev ingen sen kväll utan blev tv-tittande och lite packning å sedan sänggång. Lördag morgon upp till Umeå - flyga därifrån till Stockholm. Vilket kabintryck det var i luften. HUVA!!!
Styrelsemöte var bra och gick undan och tack för jag fick chansen att hålla i det sista - Julia skulle gå tidigare så jag fick chansen. :P var trevligt och gick bra. Kvällen tillbringades hos Emma. Underbar kväll åter igen tack vännen! Vet i katten hur livet sett ut om man inte hade fått skratta så mycket. Jag har fortfarande träningsvärk av allt skratt. Söndagen var jag med en stund på utbildningen sedan blev det möte med Julia och Therese och fick fika med mamma, Sanna, Vendela, brorsan å emma. Fick även träffa moster och Robban snabbt. Trevligt. Man behöver träffa sina nära och kära så är det. :P flyget igår var försenat p.g.a snökaos på arlanda blev bara 1 h försenat. Var väl inget. Man är ju van att vara senare.....

Idag blir det att åka till hsand och föreläsa om UH sedan skriva klart och skicka in. efter det blir det simhallen vid åtta. Så kvällen blir inte så lång utan sömn och upp tidigt imorgon.

Nu blir det att gå och göra andra saker.

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback