Hemma i Örnsköldsvik

så var det dagarna man har räknat ner till här... igår satt jag på bussen i 8h 55 min så det kändes hur skönt som helst när jag klev bussen. Kändes verkligen skönt att vara hemma i sin egen lägenhet, med sin närmaste man har å bara njuta av livet. Maten igår man fick när man kom hem var ljuvlig å verkligen njuter att vara hemma.
Igår morse när jag gick till bussen så regnade det inte lite men var skönt att gå där i regnet och veta jag går i vilket väder det än är. Jag är här för att stanna den Susanne som inte ger upp för det regnar, snöar eller ngt annat nu går jag på. Känns skönt. Men mkt är tack vare man har lärt känna L som gjort vi drar åt samma håll. Tillsammans är vi oslagbara är väl en stor anledning till att man "trivs" så pass bra för hade man inte haft så kul på kvällarna och hade ngn att dela livet med så hade det varit j*ligt tråkigt och hade man inte haft samma motivation att göra varken det ena eller det andra.
Hur som helst idag så började dagen med att jag klippte mig. Riktigt nöjd dit kommer jag gå flera ggr. Nästa stopp var kommunen (papper till UH skulle skrivas på) sedan blev det hörcentralen där underbara teknikern lagade min ena apprat och trollade med den så nu funkar den kanon bra! TACK!
SÅ förbi svärmor och svärfar. Fick en stegräknare av svärmor - utmaningen har startat vem av oss går flest steg om dagen?!
Så blev det en ny kattställning den andra luktade spunk så in med en ny och den står där så gran. T o m hann man förbi Marco Polo käkade lunch och förklarade om pizzan i Övertorneå inte alls är som deras :) Denna gång åt jag dock karré :P på stan och fixade ett par handskar till mig (fast jag skulle inte ha nga - men nu kan jag heller inte frysa om händerna) Så vintern kan komma. Köpte en större ryggsäck slipper bära dumt så jag tänker även på det och är lättare att gå längre om man har det på ryggen i stället för bara i handen :)
Hem och så skulle jag bara slappna av då huvudvärken var på väg slocknade och sov 2h på soffan. Inte konstigt egentligen då allt sker just nu samtidigt. Men men...

Imorgon blir det full fart här hemma så jag måste verkligen gå och sova. Först träning, plugga, träffa Sofia, möta en kompis som ska vara här i helgen, fixa lägenhet, städa papper, ringa samtal, blogga på UHs mail å här. Ngt jag har glömt jo ha en trevlig kväll tillsammans med några underbara kompisar. Så nu måste jag verkligen sova.

Tack för idag.

kram och sov gott mina nära och kära


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback