Redan på väg tillbaka

jag tyckte nyss det var onsdag och jag var på väg hem. Men så var det ju också men nu är det måndag och om nga minuter kommer M och hämtar mig och kör mig till bussen. Har inte alls lust idag.
Helgen har bara runnit iväg. Fick fin besök i helgen av Frida och fina goa Åboy (kinesisk nakenhud) Hur rolig som helst. Trevlig fredag med plugg, fika med Sofia, möta Frida, få trevligt besök av Patrik, Jessica och Bylla. Tack för ni finns.

Lördag kom och jag började dagen i sängen med att plugga företags ekonomin. Sedan blev det social häng med Frida innan kvällen kom och ett mycket trevlig kväll på Olearys med hockey fast det trevligaste var ju sällskapet. Sedan dock ju Carina änteligen upp och fick tid med henne. Kvällen kunde inte bli bättre <3 Söndagen kom å en riktig skön promenad för att vinka av Frida. Tack för den här helgen hoppas det inte dröjer lika länge till nästa gång! Hem å plugg och ta det lugnt sedan blev det kvällsmiddag hos svärmor och svärmor. En mindre rolig avslutning på söndagen då det blev akut att ta bort en av katterna (riktigt sjuk) men så nu TACK alla inblandade som såg till att han fick avsluta sitt liv så värdigt han fick! Jag förstår om det är tomt på Terassvägen nu men finns tre andra som vill ha uppmärksamheten.

Blev en ganska tidig kväll igår låg och kollade på lite data innan mina ögon åkte igen. Riktigt skönt att höra surret från datorn man vet då är man hemma.
Skulle skriva provet igår e.m på datorn men kunde inte logga in :( himla irriterande jag som ville verkligen ha allt klart när jag kommer tillbaka till Övertorneå men men det är ju bara att gilla läget och göra allt klart imorgon kl. 07.00 så det blir klart sedan kör hårt resten av veckan och sitta på skolan och plugga och träna. (ska inte glömma min stegräknare jag fick av svärmor)

Sitter nu och lyssnar på Spotify - riktigt härlig känsla spela så det donnar i lägenheten jag vill inte åka tillbaka. Jag vet när jag väl sitter på bussen då sitter jag där men vill inte nu. Känns verkligen som min tid hemma inte riktigt till. Fick ju träffa Emma och Lina innan jag åker igen och det känns bra nästa gång måste det bli längre och umgås med alla (trolla med tiden?)

Blir riktigt ledsen när man frågar sätter hela tiden om jag inte ska åka hem till den eller den eller den jag förstår ni vill träffa mig. Jag förstår ni blir ledsna när jag inte prioiterar att åka hem till er men jag finns i Gullänget när jag hemma är bara komma hit så man kan umgås flera så jag orkar inte fara runt kommunen jämnt och alltid. Jag är samma Susanne och är er vän men när man frågarsätter om varför man inte är prioiterar ja det är dels för jag inte har ngn bil och kan inte alltid ta bilen om M jobbar och sedan behöver jag umgås med honom.
Nu måste jag gå för nu väntar M på mig.

kramar till mina vänner!

Tack Sofia för du är en underbar person på denna jord! <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack själv Susanne!

Hur underbar som helst du med :)

Så skönt med en som delar mitt tanksesätt & värderingar i mångt & mycke!

Tiden är tyvärr vad den är (så även mobilbatterier).. Hade en liten fundering på att slinka in på Olles innan jag åkte hem för att kolla om ni var där, eller ringa M men jag har såklart glömt att spara hans nummer.. Men jag var trött & åkte hem, lika bra det för jag var nog seg när jag strax före kl 13 skulle iväg på personalmöte..

Hoppas din bussresa upp går bra, nu ska jag sätta fart med lite tapetsering så jag får det klart! KRAM

2010-11-08 @ 09:45:14
Postat av: Johanna

Synd att vi korsar varandra! :/ Men vi syns till jul kanske då :)

Finns här om du vill prata! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback