så var det även vinterskor inhandlade

Så nu kan faktiskt vintern komma och sluta vara så halt, igår var det inte alls roligt att gå hem från bussen. HUVA!! Så snön får komma då blir det ljusare ute också. Just nu lyser solen och det är blå himmel kunde varit en riktigt fin vinterdag och varit ute och gått men nu sitter man här. Har rast nu sedan blir det mer ekonomi och ännu mer ekonomi.

I helgen har man umgås med en speciell vän att vi sedan förnera nytta med nöje är bara bra. Men tack för en riktigt rolig helg och vi fick verkligen allt gjort som vi sa vilket är bra! :P
Kalix är ett speciellt ställe känns som Leksand fast mindre men det snöade och blev helt vitt vilket var riktigt så där julstämning men sedan regnade allt bort :/ inte lika roligt.

Jag har idag och imorgon här sedan åker jag till Övik nga dagar som sagt. Som det känns nu blir det en verkligen intensiv men rolig vistelse. Ser verkligen framemot att träffa många av mina vänner <3
Har plugg och lite annat som ska hinnas med men eftersom M jobbar under dagen borde jag kunna vara effektiv och hinna med det också så jag kan lämna det bakom mig när han kommer hem och umgås.

Nej nu är det dags för dagens andra kopp kaffe - dagen kommer bli lång då jag tänker jobba över och komma någonstans.

kramar till er mina älskade vänner


Kommentarer
Postat av: Heléne

Vilken fin design du har på bloggen, hur fixade du det?

2010-11-01 @ 21:52:06
Postat av: Susanne

Heléne jag har ingen aning hur man gör det men min lillasyster/kompis Johanna som ordnade den :P Är riktigt nöjd med den. Vanliga fall gillar jag inte rosa men detta gillar jag GRYMT mycket! Kan fråga henne om du vill ha tips på bra design? Kram

2010-11-02 @ 07:24:09
Postat av: Heléne

Fråga gärna, din design var grymt snygg...

2010-11-06 @ 14:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback