Torsdag å nytt prov.


Sån här kalender beställde jag igår från nätet. Fast med andra färger till mig :) Kalendern 2011 så jag är nöjd.

Gårdagen bestod hela dagen av bokföring om debet och kredit. Sedan blev det mest och softa och prata i telefon på kvällen. Var jätte kallt igår morse så min tankta promenad blev enbart hem och inget mer (men samtidigt det är bättre det än inget alls)

Nu är det ärligt talat nedräkning tills man får komma hem på riktigt och vara hemma ett tag, sova i sin egen säng HÄRLIGT!!!! Har börjat spåna i julklappar och tror jag har en idé till de flesta men jag vet inte det kan ju ändras. Har dock kommit på att handla julklappar till mamma är enklare än någonsin. Den svåraste är nog A och H men ska nog komma på ngt :) Har kollat upp lite saker och ska besluta mig bara! *hihi*

Nyss gjorde jag prov i bokföringen första. Vet inte alls hur det gick. Väntar på spänning på att få det rättat nu snart ska jag äta och sedan blir det att fortsätta att bokföra ett tag tag till innan man beger sig till lägenheten.

Kramar till er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback