torsdag å så var det dags för ett nytt prov

huva va kallt det är ute. Riktigt bittande kallt men som sagt det är ju vinter!
Har redan gjort ett prov nu på morgonen om konteringar. Får väl svar i eftermiddag.

Helgen som var mkt bra, var på förbundsmötet på HRF (knivsta) riktigt trevligt att träffa alla HRF:are och framför allt träffa alla distriktsordförande. Ordnade nga möten vilket känns bra och framför allt med citat "med små medel kommer man långt"
Hann med att plugga en hel del ekonomi och sedan även hann jag med att träffa underbara Emma sedan blev det en lång seg söndag men det var det verkligen värt.

Tack älskade Emma för du finns i mitt liv!! <3 Du är verkligen en syster för mig!!

I måndags var dagen som stod seg i huvudet på mig haha men det gick det med, fast allt bara kändes hopplöst just den dagen. Alla tankar och känslor kom slängande rakt på mig. Vet inte riktigt varför det kom just nu men kanske är det november tröttheten som gav sig påmind. Känner bara att lägga mig att gråta, gråta över saknaden av att inte "få" vara hemma, saknaden av alla man har runt omkring sig. Men när man har gått genom detta så är man starkare än någonsin och det ska jag ta vara på. Det är ju dock inte så långt kvar till jul. Fixade en del julklappar på nätet som jag kunde göra vilket kändes bra så nu är det inte många kvar att handla :) har börjat ärligt talat längta tills jag sitter på julafton i dalarna med glöggen i handen och kan bara säga skönt att vara hemma! Visst tråkigt att inte fira jul med alla samtidigt men det löser man ju vilket är skönt och jag får ju träffa alla övikare före jul eller efter jul. Borde vara bra det med, julen är en tid då man vill umgås med sina nära och kära.
Tankarna som kommer är bara jobbigt att ta hand om ibland då det påverkar hur jag mår men jag vet med stöttning och min envishet ska detta tillbaka när jag mår som bäst!

Det är nu mera tomt i lägenheten numera då L har flyttat men få se om jag får ngn ny sambo. Tisdagen var ett enda pluggande så igår kom den tillbaka öronvärken. Stannade hemma för att ta bort appraten så att jag kunde plugga vilket gick över förväntan att plugga. Fick besök på e.m av L som kom och åt middag hos mig. Trevligt! Tack för en trevlig e.m :P

Har nyss haft samtal med min ena handledare det kändes bra, jag hoppas bara det känns lika bra när det är över detta. Administratör blir jag 11 mars, kan ju läsa in flera ämnen då blir jag ju klar fortare sedan har jag "bara" ekonomiassitent att läsa. Sedan får vi se vad som händer! Har nga planer vad som händer sedan. Ska i alla fall ut på praktik nästa år i 4 veckor först sedan 4 veckor till å det känns ju jätte bra!

Nej nu ska jag läsa om moms och få se om jag orkar uppdatera i kväll när jag kommer hem. Ska jobba över en stund sedan blir det att handla innan jag beger mig hemåt!

Ha en bra torsdag mina vänner!

Tack Milla (Sofia och Mickes yngsta dotter) för hälsningen igår på facebook tänkte vissa hälsningen här för jag tycker verkligen om den :) "hej dudannt! hälsar Milla som blir jätteglad varje gång hon ser din bild på facebook! :)" Är numera omdöpt å lär ju då inte vara sista gången jag är det. Hihi! Tack igen Milla!

kram

Kommentarer
Postat av: Sofia

:) Lillan min är för go, själv heter jag mamma Dupia också ;)

Längtar till det närmar sig jul nu, så du kommer till Övik!

Hur går det med att hitta praktikplats? Hoppas på en i Övik gör jag

2010-11-25 @ 10:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback