Lördag

Vad gör man en lördag i Övertorneå? Var meningen jag skulle ha fickat idag med min vän M men det blev en kaffe här i stället då jag fick huvudvärk. Som tack och lov gick över efter lite film och kaffe. Efter maten gick jag en vända runt området i skymning (mörker) och var typ enda jag möte var hundar med dess ägare så det blev ju inte en snabb promenad då jag frågade vilken ras 9 av 10 är gråhundar och jämnthundar av de jag träffade och jag möte väl ett femton tal på en promenad som varade i 35 minuter.  
Sedan har jag pluggat sett på tv och nu är det NHL hockey som gäller.

Har nu njutit av the och rälta tunnbröd. Vad gör jag när brödet är slut? Kan man skicka bröd på posten? :) I såna fall ska jag nog be mamma göra det.
Veckan som kommer blir full fart måndag - onsdag skola hela dagen, plugg och träning efteråt och så får jag se hockey på tisdag kanal 6. Helt underbart. Torsdag morgon åker jag till sthlm möte med UH och är där hela helgen. Får åka via Finland med flyg för det går fortare.... haha det är mycket man får vara med om kan jag lova.

Satt och läste gamla dikter jag har skrivit man blir rädd över vissa saker stämmer fortfarande. Samma känslor under hösten. Är bara och försöka ta tag i det och det har jag ju lovat.

Många kramar till er mina vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback