jaha redan slutet av april

En månad har åter igen gott och jag har tänkt att blogga men inte blivit av att blogga. För det har minst sagt varit fullt upp för mig. Jobb, jobb, studier, UH, träning umgås med vänner, hunnit en sväng till Dalarna så ja det har varit fullt upp. Så förlåt igen mina vänner men tiden räcker inte alltid tid för att göra flera saker har jag upptäckt.

Idag är det tisdag (tänkter skriva måndag) men det är första lediga dagen efter påsk. I år var det första gången på länge jag inte var borta under påsk. Fast då jobbade jag i stället vilket i och för sig var lika trevligt. Känns riktigt kul att få jobba på Björkhem. Pluggande går framåt men jag har jobbat så pass mkt att jag har inte hunnit med att plugga men det blir idag efter jag har varit på ett inbokat besök som jag hoppas kommer ngt bra ut av :P

Som sagt har varit hemma i Dalarna nga dagar. Dels var jag där för jag var på UHs årsmöte i Västanvik men också på nöjesresa för jag hann med att umgås med att plugga, träffa syskonbarn, umgås med syster yster (vi var och såg föreställningen Elvis - Hudvikvallsteatern), lyssnade på föredraget Per Johansson han själv från Göada Hudviksvalls teantern. Mycket bra föresälsning att tillägga men ännu bättre föreställning. Fika med Maria hann jag också med och så klart umgås med m-m och mamma. Så de dagarna var fullspäckade.

Så i alla fall årsmöte med UH är kvar i styrelsen ett år till som kassör, blev även pressansvarig men sitter som inadjungerande i HRF förbundsstyrelse ett år till. Tack för det! Jag ställde åter igen upp som mot kandidat som ordförande men räckte inte ända fram. Men tack för alla som röstade på mig. Jag hoppas verkligen att det år blir ett bra år men jag är otrolig glad att Rasmus är tillbaka i styrelsen. Men kommer sakna Anna och Jacob jätte mkt. Jacob för vi har suttit i samma styrelse så pass länge men även för han är en super go vän som man har haft så himla skoj med under nga år i styrelsen.

Vädret har verkligen varit toppen i helgen. Det känns verkligen som det har varit sommarvärme.... man får längtan till sommaren! Nu ska jag fortsätta att pyssla med det jag höll på med sedan återkommer jag inom snarframtid. För nu händer det mycket i mitt liv vilket jag gillar grymt mycket. Först besöket i eftermiddag. Sedan blir det full fart hela kvällen med andra saker.

Ha en bra dag!
KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback