Fredag kväll ....

helgen som var kul men verkligen förvirrande känsla. Mycket hände men i alla fall det var trevligt tack alla inblandade :)

Sedan har jag jobbat i veckan. I onsdags var jag till sthlm på UH kansli och höll i anställningsinterjuver tillsammans med ordförande och vice ordförande i UH. Var intressant. Mycket spännande på gång.
Annars har det varit jobb å lite mer jobb. Men skoj och trevligt. I helgen ska jag jobba sedan slutar detta vikariat som jag har. Är "ledig" i ca två veckor sedan har jag 6 veckor till att jobba så vi får se hur mycket jag får jobba där mellan :))))

Länge sedan jag kände sån glädje jag gör över saker men samtidigt en ångest över tiden går så fort. För det känns att man inte hinner med att njuta av saker utan bara se framåt. Men när det ena slutar tar nästa vid.
På måndag till veckan ska jag å Sofia till sundsvall. En hel dag tillsammans med Sofia kan ju bara sluta perfa. På tisdag blir det tandläkaren och besök på af och studievägledare så jag kan börja plugga färdigt det jag har börjat på. Till veckan ska jag även hinna med att träna minst två ggr och så det kommer igång igen. Min energi har inte riktigt varit okej under sommaren. Men nu ska det tas upp igen...

nej blev väldigt kort inlägg men dock ett inlägg....

vi höres mycket snart.

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback