Dan före dopparedagen

å jag sitter upp, har precis skickat iväg uppgift 3 imorgon ska uppgift 4 iväg och helst fem med. FÅ se vad jag orkar med. Nu efter flera timmars läsning förstod jag vad jag skulle skriva och så nu blir det snart klart :)

Torsdagen bestod av att vara hemma vila lite min rygg men även plugga. Skulle varit hos Strandberg men bilen gillar inte jul. Så är det bara. Glad att vi får låna svärmors bil så mkt. Imorgon är hon snäll och kör upp mig till jobbet, jobbar kväll imorgon.
På tisdag fixas bilen härligt.

Sitter här och kan inte sluta och le. Julgranen lyser, ljusen är tända och jag lyssnar på julmusik. Det är som det var dan före julafton hemma i Rälta. Enda undan taget vi klädde granen då och så åt älgfilé med svampsås och potatisgratäng och på natten gick man åt nallade på skinkan så åt man skinka med senap på tjockbulla. Det är då verkligen jul för mig!! Kan inte bara sluta och le. Men nu sitter man här själv och M sover vilket jag i och för sig borde också göra men nu har jag fixat sista på skoluppgiften och ansåg det var bättre än kliva upp halv fem imorgon/idag. Hehe

Apro på imorgon måste jag ändå kliva upp och plugga å fixa i lägenheten får besöka av Johanna å ska ringa Emma.

nej mina vänner god natt och sov gott.

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback