Dag 13 (Den här veckan)

Dagens tema funderar jag på vad jag ska skriva om. Vad som händer den här veckan? Skola skola skola å så mycket mer händer inte.
Däremot åker jag på fredag till sthlm och blir där till måndag. Hockey på söndag med M, A och H ska bli jätte skoj att se hockey med dem. Känner mig taggad till tusen.

Nu snart är det dags för att åka hemåt Övik igen för nga dagar. Samla energi. Plugga, träffa vänner, träffa familj, ha så himla skoj i största allmänhet.
Komma ett steg närmare i mitt mål! Delmålet är på väg att uppfyllas det ska bli så jävla nice!!

Många tankar som kommer när jag är här vad jag vill åt vilket håll i livet jag vill svänga, har suttit och kollat jobb i Sverige, vet inte vart jag vill söka, söka ska jag. Öppnar jag en ny dörr måste jag stänga den andra då? Vad händer då? Många känslor och tankar som far genom huvudet. Men som sagt den här veckan ser faktikst ut som en "vanlig" skolvecka där man gör prov och tester och klarar kurser och hoppar på nästa kurs å drar vidare på nästa. Jag gillar det på ett sätt. Snart mycket snart kommer även detta ta slut. Vad händer då? Vilken väg ska jag ta? vilken väg kommer jag välja när det är dags?!

nu ska jag fortsätta med mina affärsbrev. Dock i en ny kurs men samma brev ska skrivas känns.

På återseende!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Johanna

vad har du för delmål? :)

Vad är ditt stora mål? <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback