Dag 14 (Vad hade jag på mig i dag?)



det här är min favorit tröja tillsammans med min favorit sjal (som jag har fått av faster) Skulle idag skriva om vad jag hade på mig idag men jag tycker det är "roligare" trevligare och skrivare om min favorit klädsel.

Igår blev jag färdig med fakturerings kursen och började med marknadsföringen. Har att fortsätta med den när jag kommer tillbaka från övik. Åker idag till sthlm för att gå på möte imorgon, träffa mina syskon och sedan se hockey på söndag. Härlig helg! Å snart är man hemma i lgheten i Gullänget och allt är sig likt. Konstigt livet är egentligen menmen.

Fick ett jätte trevligt telefonsamtal idag från Öviks kommun. Tack! Så nu är man glad.

Funderar på vart jag är på väg någonstans i livet... det får livet utvisa sig själv.

Fick en konstig känsla i magen igår men jag kan inte sätta fingret på varför det var konstigt.

nej mina vänner nu ska jag packa ihop sedan drar jag iväg. Mot sthlm - örnsköldsvik 2 veckor på distans härifrån. Hem sitt riktiga hem!

ha en bra fredag!!

kramar

Kommentarer
Postat av: Johanna

vad är det nu du har fått höra? :D nyfiken!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback