Dag 15 (Mina drömmar)

Sitter hemma i Gullänget, Örnsköldsvik och pluggar budget. Intressant med tanke på hur jag har jobbat med UHs ekonomi den senaste månaderna så är det bra att lära sig och jag kan säga man lär ju så länge man lever å tur är väl det. Funderar på egentligen hur många budgeterna man har gjort och man har lärt sig att göra så är det också då intressant att göra det.

Igår kväll var jag hem till Carina och Johan på Tuppwarp party (tror det stavas så) blev inhandling av två kylskåpslådor. En bra inventestering annars mest var social och det var mkt trevligt. Tack för sällskapet. Behövs ibland energi påfyllning.

Så till dagens ämne. Kan ju vara passande att srkiva om då jag pratar om mina mål och drömmar i flera inlägg. Mina drömmar i livet vad är det? Det är många, en del drömmar kan bli verkliga iår andra flera år dit men jag ska nå dem. Andra är bara drömmar och får nog lov att stanna där som drömmar. Men jag ska ta och del upp saker och ting de drömmar jag vet att jag kan nå och de drömmar jag faktiskt tänker ha kvar som sagt som drömmar.
En av alla drömmar jag har är att få skriva varje dag om saker och ting och varje dag få någon att köpa det jag skriver - att utveckla mitt skrivande så pass att jag kan leva på det. En dröm. Det andra är jag kan lyckas med tjejmilen och vårruset på de tider jag vill och förväntningar jag sätter på mig själv. En annan dröm är att få ett jobb att man känner att jag hoppar upp ur sängen och går till jobbet med ett leende på läpparna jag har haft ett sånt jobb tidigare och jag vet hur känslan är. Sedan är att flytta till hus eller bo där man känner glädjen å helst närheten av nära och kära.
Andra drömmar jag har är att resa och upptäcka världen se vad som finns där bakom och där bakom. Jag hoppas verkligen att det kan bli mer av. Sedan är det med viktnedgången och det är på väg. Jag vet vad jag kan och jag har mål och drömmar där med. Vet att jag klarar av det själv.

Nu ska jag fortsätta med min budgetar.

Många många kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback