Dag 16 (Mina intressen)

Dagens ämne är mina intressen. Ett stort intresse jag har är att lära mig nya saker om mig själv. Att läsa böcker och få kunskap jag inte tidigare har haft eller få mer kunskap av saker jag kan.
Träning och försöka leva sundare har blivit en annan del av mina intressen vilket på senare år har blivit det jag tycker är roligare för må jag bra så orkar jag med och då vill jag samtidigt göra mer saker. Allt går hand i hand.
Ett annat stort intresse är ishockey. Leksand har alltid varit det laget jag älskat åkt på många supporter resor runt i detta avlånga land. Fått många härliga och goa vänner. Tyvärr har man inte idag samma möjlighet att följa Leksand men fortfarande när chansen erbjuds så åker man och tittar på hockey. Men nu har det blivit en hel del modo - matcher (då jag bor i Örnsköldsvik) vilket är kul på ett annat sätt men det är inte alls som att se det laget man verkligen hejar och brinner för. Men hockey är en speciell sport.

Étt annat stort intresse är att utveckla sitt fotografiska sinne och sitt skrivande. Å varje dag lär man sig om ngt nytt. De sista stora intresse är hundar. Tyvärr finns inte tiden idag för en hund. Men har växt upp med en hund fram till jag flyttade till Härnösand för 5 år sedan då känns det konstigt att inte ha en hund. Men det kommer det med.

många kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback