Dag 03 (mina föräldrar)

ska nu skriva om mina föräldrar. Min mamma heter Sivan och min pappa heter/hette Bruno.
Mamma är från början en sthlms tjej som var på sommaren på morfars barndomshem Rälta och pappa är uppvuxen i grannbyn i Djura.
Pappa lever tyvärr inte idag utan för 11 år sedan somnade han i efter en kort tids sjukdom hemma i Rälta. Pappa är klart personen som man gjorde de mest konstiga men ärligt talat roligaste äventyren med. Allt från jakt, slalom, sätta upp saltstenar med i bäck svart så ända ljus man hade var svagt sken från ficklampan, vara i sommarstugan i Sången för nog var det så att man gjorde saker ihop. Mamma är det en annat förhållande sätt till nu är det mamma man vänder sig till och har gjort så är det henne man har rest med, henne man handlat med, fått hjälp i skolan när det har krånglat till sig. Pappa saknar jag grymt mkt men jag är mkt glad att jag fick de 19 år jag fick med honom för det är en person som kommer fattas mig i livet och kunna fråga å framför allt kunna göra så mkt roliga saker med. Mamma jobbar just nu på Djura skola och bor kvar i Rälta på samma gård som mormor bor å hon lever där tillsammans med katterna Eros, Fredde, kaninen Stig, å höns. Tack för du finns mamma <3

------------------------------------------------------------------------------------------------------------´

Dagarna går väldigt fort... på måndag åker jag tillbaka till Övertorneå och går i skolan igen å allt som jag haft i tre veckor är återigen historia och nu se framåt. Många tankar som far och flyger genom huvudet och mkt ska göras på kort tid. Vi får höras mina kära vänner.

KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback