Dag 05 (vad är kärlek?)

på ngt sätt har jag redan svarat på den frågan i när jag skrev om min kärlek för det går lite hand i hand. Att svara på vad är kärlek är inte lätt men å andra sidan saker och ting är inte lätt. Kärlek kan vara underbar, men den kan vara otrolig jobbig. Kan ha "olika" slags kärlek till "olika" saker. En viss kärlek till belgisk chocklad för det är så gott. En annan slags kärlek till mina älskade syskonbarn, en tredje till mina vänner, osv. Kärlek är ngt betyder ngt extra så det märks att det gör det. Svårt att förklara men jag tror inte förstår eller? Kärlek mellan två personer finns inte vackrare,

---------------------------------------------------------

sitter på skolan nu och känner mig verkligen laddad för att tag ta i saker idag så e bara att köra.
Igår när jag skulle ladda telefonen via datorn den fanns då ingenstans varken i resväska eller i ryggsäck. Jag upptäcker då HUR tanksprid jag egentligen var i måndags när jag skulle åka. Så nu har jag glömt thet (kom på i skellefteå), papprena som är bra och ha (kom på i Luleå) tur man kommer hem om 3 veckor och återigen finner minnet för har jag tappat det med eller? Känner mig bara frusterad över mig själv men samtidigt tur det inte var ngt viktigare jag hade glömt på vägen. M fann den senare i hans dataväska. Jag vet varför den låg där jag tänkte låna den datorn så jag kunde se film och lyssna på musik men även det glömde jag. Haha

Fick nyss reda på provet jag renskrev igår. Det gick bra fick alla rätt. Ska nu göra klart administrationen idag så jag kan lämna in den också sedan blir det bokföring för hela slanten. Kännns skönt att få det avklarat också.

Har ett problem att lösa i mitt liv kanske finner en lösning på det om inte annat blir det en annan lösning men ngnstans måste jag ju börja. Så dags att börja ta tag i den prioiteringen också. Vad det är lär ni för höra. Blev lite annat än bara vad är kärlek. Men kände att jag behövde skriva av lite gran :)

Kramar till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback