Dag 06 (Det här åt jag i dag)

Vilken tur det var just idag jag skulle skriva om detta för då kan jag verkligen säga att jag har ätit en toppen frukost och en toppen lunch och middagen blir bra den med.
Frukost bestod av havregrynsgröt med äppelmos och mjölk samt en skiva bröd med leverpastej på
Mellanmål: Banan och kaffe
Lunch: Isterband med stuvpotatis (tyvärr ingen bild då jag glömde iphonen vid datorn) med sallad till detta!Så gott det är.
Mellanmål: Äppel och kaffe
Middag: det blir pytt i panna (inget ovanligt just nu)

Det har jag ätit idag. Drömde inatt att jag åt pölsa med potatis, rödbetor, grillkrydda och ett stort glas mjölk. Nästa gång jag åker hem ska jag äta pölsa :) I LIKE!

kramar till er från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback