Händelser för mig under 2010

Sitter och kollar vad som egentligen hände under 2010.
- Praktik hos Mediamannen under janauri och feburari månad(ngt jag absolut vill jobba för igen :)
- Stockholm och fira min svägerska som fyllt år i januari
- Många härliga och roliga möten med UH
- Jobba för LO ångermanland inför och under valrörelsen
- Flytta till Gullänget
- En riktigt rolig inflyttningsfest med underbara människor
- Påsken tillbringades i Oldenburg, Holland tillsammans med andra unga höreslskadade i Världen
- Almedalen tillsammans med mamma och fick besök av Jacob (tack vännen)
- Fler flygresor och ännu mer skratt
- Första gången jag besöker Haparanda men absolut inte den sista :)
- Besöker Gotland två ggr samma år!
- Midsommar i Skede (för M jobbar)
- Besök av Matilda i en vecka i juli
- Bryter tummen  på Gotland.
- Jobbar flera ggr på parken och träffar härliga människor
- Umgås ännu mer med underbara människor
- Får träffa min älskade syskonbarn ännu mer och inser jag är lycklig lottad.
- Beslutar mig att söka utbildningen i Övertorneå och i oktober flyttatade jag upp.
- Får äran att följa med till Tyskland i oktober för HRF.
- Åka på LIF kryssning med mamma, M och Berit
- Köper en liten kamera
- Inser att man har mycket saker man inte behöver
- M-M fyller 90 och firas.
- Är i juli på mini semester i sthlm tillsammans med familjen Strandberg (UNDERBARA DAGAR)
- Firar 2 årig bröllopsdag med min man
- Många mysiga dagar ute i Skede
- Härliga stunder med Emma
- Knasiga stunder tillsammans Anna
- Goa Kaffestunder med Sofia
- Många många timmar i telefon med alla goa vänner
- Billetande med mamma
- Ännu flera (tyvärr för få) fika stunder med min älskade syster
- Flera och härliga stunder med A, H och N
- Lärt känna tokiga, underbara men absolut intressanta människor i Övertorneå
- Insett vilka som verkligen betyder ngt
- Fått chansen att träffa faster, Lasse och farbror mer
- Fått äran att umgås med Patrik, Jessica, Bylla å många många fler som betyder ngt.
- Flera stunder tillsammans med min älskade bror och hans familj.
- Ännu en fest på Sörängetvägen <3
- Flera hockeykvällar på Ekvägen
- Ännu flera spelkvällar i Gideå
- Gråt skratt men framför allt många kramar tillsammans med vännen J
Å vem sa att det inte hände saker under 2010 för mig?

Sedan ute i världen hände det massor men det får ni alla reda på ändå.
Så tack vänner, familj min älskade man som förgyllde 2010 och jag längtar redan för att mig an 2011 första på agendan är ju att göra klart utbildningen i Övertorneå men även umgås med de personer som verkligen betyder ngt för mig. Springa både vårruset och tjejmilen och slå mina rekord och träna bort en del fobier jag har.

Årets ros går till mina syskon som alltid finns där för mig.
Årets tagg går till de personer som på något sätt inte vågar vara positiva i livet. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback