Snart är sommaren slut.... eller?

när jag skrev sist var det början av sommaren. Vi skulle på första bröllopet för sommaren, skolavslutning, studentfirande. Men efter det har det hunnit med att gå på ännu ett bröllop (som verkligen var jätte fint!) fira min 30 årsdag varit på andra äventyr å så har jag jobbat. Jobbat å jobbat. Inte för det är något negativit för det är som jag har skrivit tidigare jag trivs kanon bra. I höst blir jag kvar som vikarie å så får vi se vad som händer annars i livet.

Det är så mycket som har hänt i sommar och jag har inte hunnit med att varken blogga eller det som ska hinnas med. Jag har försökt njutit av att det är sommar men även att umgås med nära och kära. Även träffat nya människor i mitt liv som verkligen har förgyllt mitt liv jätte mycket. För det är väl så att man måste njuta medans man kan njuta av sommaren, värmen och att man kan umgås med nära och kära. Vissa personer hade man önskat att man hade umgåtts mer med än vad det har gjorts. Men jag kan inte göra mer än vad jag gör, för där känner jag att jag kan inte göra så mycket mer om jag ska vara helt ärlig!

Igår fick vi fin besök! Tack för det besöket och jag hoppas det absolut inte är sista gången vi umgås :))) vore ju trevligt snart igen.
Sedan satt jag och Sofia och umgicks med kaffe och paj :) mycket trevligt. En härlig lördag.

Till veckan får man besök från familjemedlem. Sedan är det inte långt kvar innan man drar ner för nga dagar i slutet på aug och åker på LIFkryssning men även träffa mina nära och kära där. Så i september blir det minst en resa ner till sthlm och träffa familjen. Så hösten ser faktisikt ljusare ut än på länge.

Snart ska jag iväg och jobba kväll. Imorgon jobbar man dag.
Tänkte att jag skulle slänga in lite bilder och annat smått och gott här men det får ta lite tid för just nu finns den tiden inte - med tanke på jag njuter samtidigt över att det är sommar :)))

ses mycket snart.

Många kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback