det sägs att ovan molnen är himmeln....

ganska blå - ja det är väl så nu är det den tredje juni redan. Herregud vad tiden går fort. Igår fick jag ryck att städa min garderob men även så drog jag och M till terassvägen och städade bägge bilarna. Svärmors bil och våran. Så nu är det klart. Tvättade dem idag. Förra helgen var jag i Västerås på HRF förbundsmötet. Det största som diskuterades var nästa års kongress. Tråkigt att inte få vara med bakom kuliserna då som man är med när man förbreder men men kul och lärorikt är det. Då diskuterades politiska handlingsprogram, stadgar (eller Sune föredrog stadgar) och annat smått och gott. Men hur som helst kommer jag besöka kongressen om ett år på ett eller annat sätt. För jag måste vara där :)

I måndags var jag till Sundsvall fick sällskap av Sofia och svärmor. Var till sjukhuset och kollade upp mina utslag. Var enligt läkaren inget speciellt vilket var skönt. Men både jag oh Sofia tveckar fortfarande om man jämför. Menmen fortsättning följer nu gör jag som läkaren säger och så får vi se. Var förbi Ikea där handlade jag bara bra saker oh inser att soffan borde vara närmare nu att köpa.

På söndag flyttar våran sista katt. Detta för jag inte tål katter och den andra andledning är för vi är sällan hemma. Nu flyttar katten bara hem till svärmor. Det kommer kännas tomt då när jag träffade Micke hade han 6 katter och 3 kattungar. Men samtidigt är det ju av den själen jag har blivit allergisk (överkänslig) jag märker jätte skillnad när jag är hemma och när jag är borta. Jag hoppas bara att svärmor får det bra så vi kan vara här utan det ska klias i ögonen för det gör det mkt när jag är här. Visst medlet som strycks på har blivit bättre på våran katt men inte bra nog. Sedan är det så att vi har många som är kattallergiker som gör som inte kan vara hemma hos oss men snart så... 

detta var nog för mig idag. 

Mega kramar från mig till er. 

Imorgon jobbar jag liksom söndag samt måndag sedan får vi se vad som händer! :))))

kramar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback