Dags igen

å denna gång från en lägenhet i Stockholm.
Har i två dagar varit på S-kongressen i Sthlm. Igår var vi där och såg Håkan Juholt blev vald som partiordförande och idag hans tal. Jag tycker hans tal var mycket bra ideologisk och ser ljust ut på framtiden. :P sedan måste alla hjälpas åt så är ju det. Skåne är blått/finskt haha jag säger ju det.
Sedan blev det tre årskalas. Min älskade brorsdotter har hunnit fylla tre år. Jösses va tiden går. Hon blev i alla fall glad att vi var där ...
Imorgon har jag möte på UHs kansli om Almedalen sedan blir det en sväng på stan med mamma innan hon far hem kanske hinner man med att busa lite med barnen också. Sedan får jag å Emma bara softa som vi inte gör det. Är ju hos världens bästa Emma :) Jag har tänkt på framtiden för min egen del livet ser ljust ut.

Nu ska jag vara social å förresten så ja ni orka förklara det nu! :)

kramar till er mina vänner

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hälsa Emmsi Pemmsi!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback