fredag vecka 12

Hej min vänner, nu är det åter igen dags att uppdatera. Jag har inte haft möjlighet att uppdatera. Dagarna rusar iväg och det blandas med jobb å plugg.
Förra veckan var jag med M uppe och städade ur min lya i Övertorneå. Med blandade känslor jag åker tillbaka till övik och har hemma studier. För samtidigt som jag får jobba timmar på Björkhem så pluggar jag. Mest är det nu kvällar och helger men i sommar heltid. Men det funkar å det är kul.

Förra fredagen var man ute på middag med Ola ("x-tra" pappa) som hade vägarna förbi Övik. Riktigt riktigt trevligt. Tack återigen.
I lördags jobb och se kvalserie hockey på kvällen/em. Trevlig kväll tillbringas i lägenheten! Tack M och B hehe
Resten av veckan har nu bestått av plugg, träning och jobb en bra kombination.

Så nu mina vänner ska jag plugga å åker till Sthlm. Dels ska jag umgås med bästa Emma, på S-kongress som åhörare, på 3 års kalas imorgon, möte med UH så helgen är fullspäckad.

Många många kramar

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du verkar ha fullt upp!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback