Allhelgona

helgen har bestått av att jobba. Härligt! Tack för ihelgen. Lika roligt varje gång att jobba men inland mår man extra bra att få vara på jobbet ;)

Det är helgen man ska hedra de som inte längre finns oss här bland oss. Fast jag saknar dem alla lika mkt oavsett dag, natt eller helg. Vissa dagar saknar jag pappa mer, eller morfar eller farfar eller vem annars som jag saknar. Igår kväll när M jobbade tände jag ljus å tänkte på allt möjligt men tände ljus för även alla de underbara människor jag har runt omkring mig men även får de alla jag saknar. Man glömmer bort ibland att leva å njuta att livet är här.

När programmet så mycket bättre var på tven igår var det Eva Dahlgrens tur. Känslorna kom över mig å jag bara log. Vissa låtar säger jag bara är och för blir bra minnen.

Men det är som Ulf Lundells låt "ta mig till havet" spelades i bilen på väg till släkten i Lysekil. När vi åkte hem spelades Rankarna och "Peta in en pinne i brasan" två låtar som verkligen förknippas med glädje.

Nu ska jag sova.

Plugg å linskontroll imorgon ;)

Kramar till er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback