Gårdagen på utbildning, å fredags mys

Gårdagen blev en riktig bra dag liksom resten av veckan som har gått. Jag var på utbildning på LSU om sociala medier. Roligaste och bästa var Eric som höll i den dagen och att man får träffa alla nya människor och man blir berikad. Dagen fick mig att fundera mycket hur jag använder sociala medier.
Somliga fick mig att börja twittra igen så nu är jag åter där @leksnadssmurf bara följa :)

Lite roligt var det dock igår min mamma var i Stockholm på utbildning - jag ringer när jag sitter på bussen in från Arlanda och frågar var i sthlm hon är. Hon svarade vart hon var. Jag och hon var en gata i från varandra. Ja livet är underligt så efter utbildningen gick jag ner dit och möte henne sedan blev det smurf jakt i sthlm för att hitta små smurfar till min brors dotter. Vi fann till slut men då letade vi också kan jag säga.
Blev en riktig fredags mys hemma hos min bror och hans familj! Gäller passa på när man är här :)

Nu sitter jag på Nova Park snart ska HRF förbundsmöte börja. Riktigt skoj ska det bli.

Ha en bra dag!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback