Nu händer det grejer

I fredags fick jag slutbetyget i omvårdnad. Nu kör man på med nästa kurs ;) bara borra ner och kör på!

Träningen går framåt! Möte med vårdcentralen på onsdag. Imorgon blir det ett annat viktigt möte!!

Fullt upp förra veckan var det jobb å en sväng till Sthlm. Snart är man inte längre med i styrelsen för UH då går jag vidare inte för jag tycker det är kul utan det är dags men innan det så kör jag vidare med UH och det ska vända!!!

I fredags var det hockey och Fia med knuff här hemma. Tack M och B för den trevliga kvällen. Vem som vann Fia ja det ni! ;) I lördags blev det mycket trevlig utgång "rocks of the docks" på arenan. Ja var mycket trevligt. Saker kan ju varit bättre menmen. Saker och ting har ju en mening men just nu svårt att se.

Helgen jobbade jag ;) så är det klart hur jag jobbar under jul och nyår. Känns bara bra för tillfället ;)

Nu ska jag ut på äventyr. Jo min dator kraschade ifredags fy fan. Så snälla jag hoppas ngn kan trolla, får jag hoppas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback