sista uppgiften inlämnad

på omvårdnad är nu inskickad och tack å lov för det. Nu är det bara läsa och plugga inför slutprovet som jag har snart. Sedan börjar geratriken direkt :) Nu är det en plan tills jag ska vara klar. Å jag ser målet dit jag ska bara greja det men det är mycket på gång.

Har sökt nga jobb idag så får se vart det blir. Spännande med många trådar på en gång. På något sätt löser sig allt :)

Idag blev det en sväng på stan med Sofia och jag är så glad att fick den pausen. Tack och lov för hon finns och ser till att jag får ngt annat att tänka på ibland!!

Jag är rädd för vad som kommer bakom nästa hörn tänk om det inte går men det måste det.... jag hoppas och vill verkligen tro det ska gå eller det kommer gå!

Imorgon blir det att åka iväg över helgen kommer tillbaka på söndag kväll. Blir att vara med HRF:are i helgen och diskutera och ha trevligt. Blir lika glad varje gång man träffar dem. 

Dags att lyssna igen på lite musik sedan göra klart för att sängen.... många timmar kvar! Men jag är nöjd jag har skickat in uppgift 5 som sagt (lite måste jag få skryta) som belöning har jag köpt en ny mösa först på Team sportia och sedan beställde jag en annan på nätet. M får väl ta den jag köpte i affären :)

puss på er mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback