torsdag som är som en lördag

nu var det så där dumt länge sedan jag skrev. Jag jobbar på Björkhem, pluggar gör jag också men annars så rullar det väldigt många bollar i luften och jag vet ärligt talat inte hur det kommer sig :) Men det är roligt och går allt i lås så blir det ännu bättre.

I helgen som var det dop i Sthlm som vi var nere på. Mycket trevligt. Inte ofta man hinner umgås bara så där när jag är i sthlm annars. Men nu hann vi med leka i parker och även bara vara och sitta ner utan att känna vi måste åka hem en vis tid. Tyvärr hann vi inte med Vallentuna men det kommer det med snart jag lovar :) PÅ fredagen hade Emma gjort jätte god mat som vi nöjt av. Pratade bort många timmar å så där har man fått massor av energi tillbaka. Tack!

Veckorna rusar iväg och hösten kommer med dem. Jag blir bara  så hann jag inte med den här sommaren också men jag tror mycket ska jag ha kallt och ta en sak i taget och gilla läget, jag kan inte göra så mycket åt det hela.
I tisdags var jag tillbaka till sthlm och var på HRF fs. Känner mig så glad när jag sitter där och blir så insperad när man är med de "Äldre" ta det som en komplingmang HRF att det är så. Men all den erfarenheter som sitter i samma rum är det ganska intressant att ta vara på diskussionerna. Jag är som en tvättsvamp som suger åt mig så matnyttigt som jag kan använda i annat å även inom UH.

Sofia var här en vända och vi hann dricka kaffe och prata om livet, underbart! Å inte visste jag att jag kunnde finna ngn mer som är lika kaffetokig som mig. Men det har lyckats :)

Har så mycket jag skulle skriva på bloggen men just nu står det stil i mitt huvud å jag ska fortsätta att plugga så jag blir klar snart.
Ikväll drar elitserien på gång och M blir ännu mer "tokig" i att se på alla hockeymatcher. Men jag får ju andra saker gjorda när han inte är hemma så det är bara att fortsätta och vara duktig idag då och skriva klart mitt arbete och sedan kan jag slappa.

Ska ta allvar i träningen igen. Har hackat efter men kör igång efter förkylningen har lagt sig. DÅ ännu ett mål klart för mig och jag kör vidare.
Ha en fortsatt trevlig torsdag som känns som en lördag :)

//Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback