Helgen över igen...

å nu är det faktiskt slut på första dagen i april månad å jag tror inte jag gick på något skämt. Fast man vet ju aldrig.
Idag så har jag tränat (skulle slöa) men blev träning ändå och inte mig emot. 30 minuter på gå bandet.

Ute snöar det fortfarande. SUCK säger jag bara trodde det skulle bli vår men den kommer den med... men så mycket snö som kommer ner. Blev extra jobb ikväll också.

Igår var vi hos en kompis och först såg Leksand - Djurgården (då Leksand slog ut Djurgården ur elitserien) men jag vet inte vad som har hänt för jag sitter bakom kudden när det börjar bli för spännande fast igår kunde jag sitta nästan still i soffan i alla fall! Men tack för vinsten Leksand. Hoppet för att se er uppe i elitserien nästa år lever fortfarande och jag är lika glad för det :) På tisdag ska man få se ändå live matchen i denna kvalserie Timrå - Leksand. Många minnen man har sedan tidgare hockey resor till Timrå. Men som sagt ska ner och kolla på den matchen.
Efter hockeyn så spelade vi kort.... jag fick fyra ess på handen vid given! SÅ DET SÅ! Tack M för den blandningen!

Kände mig faktiskt extra stolt idag när jag gick till jobbet och fick ha min namnskylt som står undersköterska på -  tänk vad vissa saker kan kännas så mycket bättre. Gör precis samma sak men all slit har lönat sig! Åter igen tack för alla underbara sms, hälsningar på fb och kramar! Ni är underbara mina vänner, nära och kära <3

Nu ska jag gå och sova... har gått genom schemat inför sommaren. Grunden ser bra ut och jag kan ju göra ngt under sommaren i alla fall!

Imorgon blir det träning - fika med Sofia en veckas upphåll är för långt tid :( - jobba kväll sedan kanske dagen bjuder på någon mer överraskning det visar sig! <3

många många kramar till er och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback