Helgen i dalarna <3

Så nu är det över helgen i Dalarna, tack för den fina begravningen som var för mormor. En jätte vacker begravning. Det var mormor över den. Tack för alla som kom och tack för alla kramar och alla som fanns där.

Annars var helgen mycket underbara familj träffade syster med familj och umgicks med brorsan. Så ja helgen var bra trotts allt....

Idag fick jag reda på min reslutat från uppgift 2 och 3 och fick bra! Nu kör vi på med de två sista och sedan en kurs kvar. KÄNNS så bra.

Sofia fick med mig på att prova på ett nytt gym idag och där kommer man att träna. SÅ underbart! Det ska bli skönt och målen ska framåt här ska det bli reslutat.

ja blev ett kort inlägg men jag kollar på tv och pluggar samtidigt.

jätte kramar mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback