Helgen redan slut...

så var det slut denna ledig helg. Skulle då ha gjort så mkt men blev bara å vara ledig. Vilket i och för sig är bra för nu har jag laddat batterierna för en arbetsvecka som börjar imorgon. Träning, jobb å plugg på agendan så det känns bra man har fullt upp :)

I fredags var det jobb på agendan på kvällen sedan blev det hem till en kär vän och dricka nga öl och ha det trevligt. Blev både trevligt och sent men så mkt skratt. Ett gott skratt förlänger livet :P
Igår lördag blev det en sväng på stan med svärmor och sedan middag hos svärföräldrarna. En lugn lördag som avslutades med att jag var chaffis till två nära vänner. Riktigt intressant jag var inte dugg trött.
Idag har jag bara plockat här hemma och nu sitter jag och pluggar Rehablitering och Hablitering. Väntar med spänning på provet... ajaj min mage för svaret.

Var första lediga helg på hur länge som helst. Härligt och gå på rad och veta och kunna göra saker på helger och verkligen vara ledig. Inte mkt av den varan har det varit under senare delen av 2011 så nu är det nytt år och nya möjligheter. Efter januari får vi ju se vad som händer men jag hoppas att jag får fortsätta på raden vore så himla skönt.
Tyvärr är det då andra saker som stryka på foten men just nu är det bara så allt har sin tid. Å tyvärr tillåter kanske inte vara så ideelt aktiv om man jobbar men som sagt allt har sin tid!

Äsch nu blir det skidskytte och lite plugg på det :)

många kramar

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det lät riktigt intressant det du läser just nu. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback