Torsdags kväll...

så var det torsdags kväll - jösses vad denna vecka går fort. Skulle varit ledig både igår och idag men blev kvälls jobb. Inte mig emot men har lärt mig det nu att det rings när man är ledig å jag hade inget speciellt för mig igår skulle till en kompis se på lite hockey och plugga men det får bli till en annan gång det :)

Ikväll var det verkligen fullt upp på jobbet och det gillar jag mer än det segar fram som om kvällen aldrig tar slut. Å andra sidan är det få ggr om knappt hänt att det inte finns ngt att göra - det finns alltid saker att göra gäller bara vad man vill göra som är utöver. Ikväll hanns det inte mer ngt extra för det var fullt upp. Idag fick jag lära mig både det ena och det andra saker jag aboslut inte trodde skulle få lära mig men tack säger jag bara för jag får lära mig nya saker. Av misstag lär man sig massor av saker. Har blivit mer ödmjuk om jag gör misstag och verkligen lär mig ngt av det.

Sitter här och är halv seg ska gå och sova. Imorgon kan jag inte sova så länge då jag ska göra klart saker här hemma som legat och vänta på mig samt plugga innan jag jobbar sista kvällen innan helg. Sedan är jag ledig lördag och söndag. Ska faktiskt unna mig att vara ledig från jobbet då :) Susanne är ledig och Micke jobbar så vad händer då?? Det visar sig - träna, plugga och ngt trevligt kanske?

Lunch med Emma var det idag!!!

Kan inte sluta fundera på varför man alltid ska hitta en syndabock till saker och ting i stället för att se saker som OKEJ det har hänt då lär man sig ngt av det allihop nej då ska man leta syndabockar hela tiden. Fundera på varför det är så egentligen.

Så var det dagens andra beslutångest har fått en fundering som jag måste fundera på en och två ggr till. För och nackdelar och varför. Beslutet kommer när jag är redo :)

Idag när jag åkte till jobbet så snöade så nu är det så där härligt att köra bil till jobbet riktigt vinterväglag och valarna är nästan högre än mig.... känns som man var liten och man inte såg över vallarna... vill bara slänga mig i snön.... :)

många kramar

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vännen, det klart VALARNA är högre än dig ;) Annat är det med snövallarna nu, de prejade Micke ner i lördags, gick en extrasväng bara för att valla av.

2012-01-23 @ 08:59:35
Postat av: Susanne Gärtner

Sofia du vet väl att mina dubbel kosenater tappas bort ofta haha så klart det är snövallarna men tack å lov att Micke har trollat undan lite så man ser nu ngt efter vägarna.

2012-01-25 @ 15:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback